Matei Stoian, Product owner, Business Intelligence: „Cred că cel mai important pentru mine în momentul în care am făcut o schimbare a fost să am un obiectiv.”

Interviuri - 13.09.2021

Matei Stoian, Product owner, Business Intelligence: „Cred că cel mai important pentru mine în momentul în care am făcut o schimbare a fost să am un obiectiv.”

De aproape 11 ani de când e în eMAG, Matei Stoian, Product owner, Business Intelligence, a învățat că experiența proprie și învățarea sunt foarte importante atunci când vrei să devii mai bun, însă și mai importantă este curiozitatea. „Această curiozitate din punct de vedere profesional m-a făcut să pun întrebări, să caut informații, să citesc, să mă documentez, chiar dacă de multe ori nu mă simțeam sigur pe ceea ce trebuie să fac sau nu eram pregătit pentru jobul respectiv.”

Curiozitatea lui s-a potrivit perfect la eMAG, unde a învățat din toate proiectele la care a participat, de la colegi, dar și din propriile greșeli.

Un moment important pentru el în carieră a fost acela în care un fișier pe care l-a lucrat când încă făcea parte din echipa din call center a fost remarcat de directorul de marketing. „Atunci mitul cum că lucrurile pe care le faci nu sunt observate și apreciate de oameni a început să se spulbere.”, ne-a povestit Matei.

 

Dacă ar fi să le dea un sfat colegilor la început de drum, Matei le-ar sugera să „caute cu energie și să fructifice fiecare lucru care ar putea să le aducă bucurie în ceea ce fac”.

În plus, el ne-a mai vorbit și despre ce-i place cel mai mult la eMAG și principalele sale motive pentru care recomandă Upgrade, cel mai amplu program de dezvoltare în carieră derulat până acum în eMAG.  Află-le din videoul de mai jos!

 

28.09.2021

01.09.2021

Aplică acum pentru a deveni mentor

Email eMAG/FashionDays/Freshful

Vreau să fiu mentor

Nu ești tu? Întoarce-te la pasul anterior

    Să începem cu câteva informații de bază despre tine.

    Selectează experiența ta

    Îți mulțumim pentru interesul acordat programului!